Subject: RE: Kiri
From: "Raido Ingerainen" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, "Kaarel Ilustrumm" <[email-masked]>, "Andi Aus" <[email-masked]>
Date: Mon, 6 May 2024 12:34:12 +0300

Tere.

Juhin teie tähelepanu asjaolule, et oleme juba pöördunud Transpordiameti 
poole 19.01.2024 ja 22.01.2024 ja vastus on siin allpool näha. 
Põhimõtteliselt sisuline vastus puudus.

Kas tegu on järjekordse automaatteatega või saab juba sisust hakata rääkima? 
Mainin ära, et meil on seal kehtiv DP ja me olema planeerimas oma kinnistule 
hoonestust. Igasuguse maa planeerimisega kaasnevate muutustega läheb mõlemal 
poolel juba kiireks.

Hetkel liigume me oma plaanidega rahulikult edasi ja tundub, et ka 
transpordiametil puudub selge ja täpne huvi tulevase lahenduse planeerimisel 
tekkiva maa eraldise järgi. Saan aru, et kõigepealt peab tekkima eskiis ja 
eskiisile järgneb eelprojekti staadium millega täpsustatakse maavajadus ja 
konkreetsed tehnilised lahendused, aga tänase päevani pole maanteeamet ega 
Reaalprojekt mingit huvi antud tegevuste kohta üles näidanud.

Soovime sisulist arutelu ja leida kiirelt selge mõlemaid pooli rahuldav 
lahendus.

Tervitades

Raido Ingerainen

e-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Hammerjack OÜ

Vae 4, Laagri

Saue vald, 76401 Harjumaa, Estonia

Reg nr 10568247
VAT nr EE100555785

 <http://www.hammerjack.eu/> www.hammerjack.eu

 <http://www.rauakaubad.ee/> www.rauakaubad.ee

 <http://www.facebook.com/Hammerjackest> www.facebook.com/Hammerjackest

Lae alla meie kataloogid  <https://issuu.com/rauakaubad> 
https://issuu.com/rauakaubad

From: Hammerjack OÜ <[email-masked]>
Sent: Monday, May 6, 2024 8:44 AM
To: Raido Ingerainen <[email-masked]>; Andi Aus <[email-masked]>
Subject: FW: Kiri

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: esmaspäev, 6. mai 2024 08:26
Subject: Kiri

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Riigitee 4 Tallinna–Pärnu–Ikla tee km 19,0-26,7 asuva 
Kanama–Ääsmäe lõigu rekonstrueerimise projekteerimistingimuste menetlusse 
kaasamine

Registreerimise kuupäev: 03.05.2024

Registreerimise number: 8-1/22-057/7632-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>